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Software-engineering in Landkreis Hochtaunuskreis

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Softwareentwick​ler (m/w/d) Web

Flip4 GmbH Human Resources Industriestraße 21, 61381 Friedrichsdorf IT, Spezialist, Programmierer, Webentwickler, Entwickler, UI, UX, .NET, JAVA, C#, CC+, iOS, SAP, Oracle, Datenbankensystemen, Java, HTMLSorftware Architekt, Software Entwickler, DevOps Engineer, TYPO3 Entwickler/in, PHP/MySQL, HTML/CSS, Javascript, Sass, jQuery, Linux-Kenntnisse, Git, C#, WPF und WCF, SQL Server, MySql, HTML5, CSS3, JavaScript, Frameworks, Bootstrap, Angular, Vue, PHP-GIT-Kenntnisse, Laravel, CI, CD, open source, MVVM, MVP, design pattern, java, jvm, kotlin, android, mobile, booking, flights, travel, ui, ux, SDK, components, GitHub, data flow, SOLID, clean, code, TDD, refactoring, migration, features, android architecture components, Frontend:, backend, BackboneJS, ReactJS, mobx, ThreeJS, NodeJS, MongoDB, Dev-OS, Windows/Mac/Linux, File-Hosting, Bitbucket, App-Hosting (PAS): Heroku Softwareentwickler (m/w/d) Web Festanstellung Vollzeit Flip4 GmbH Friedrichsdorf Elektronik,Einzelhandel Softwareentwicklung,Webentwicklung Mathematisch-technischer Softwareentwickler/-in,Fachinformatiker/-in,Systeminformatiker/-in Festanstellung Vollzeit Berufseinsteiger Wir sind Marktführer im Bereich Ankauf und Verkauf von gebrauchter Unterhaltungs­elektronik und sind mit ca. 70 Mitarbeiterinnen und Mitarbeitern in Deutschland und 7 weiteren Ländern vertreten.

61381 Friedrichsdorf

13.11.2019

IT, TK, Software

(Senior) Application Expert Track & Trace (m/w/d)

/ karriere mit sinn / ist ein weltweit tätiges gesundheitsunternehmen das medikamente und medizinprodukte zur infusion transfusion und klinischen ernährung anbietet unsere produkte und dienstleistungen werden in der therapie und versorgung von kritisch und chronisch kranken patienten eingesetzt (senior) application expert track & trace (m/w/d) ihre aufgabe erarbeitung der globalen engineering-urs (isa-95 ebenen 2 und 3) einfordern von konzepten für serialisierungssysteme von lieferanten auf basis der anforderungen testen und bewertung der machbarkeit vorgeschlagener lösungen ermittlung von risikobereichen und durchführung von tests zur verpackungsentwicklung um das risiko vor der vollständigen einführung zu minimieren einfordern endgültiger angebote basierend auf der urs und koordinieren der endgültigen anbieter- und angebotsauswahl sicherstellen dass die technischen lösungen zur sich entwickelnden architektur von verpackungsanlagen passen koordination der schätzung der gesamtkosten der implementierungsprojekte an den standorten (installation validierung inbetriebnahme) verwalten des globalen zeitplans für die implementierungsprojekte koordinieren aller aktivitäten in bezug auf umfang zeitplan und kosten zwischen den projektteams des standorts und den lieferanten enge zusammenarbeit mit den lieferanten und ingenieuren an den standorten um die ausführung der implementierungsprojekte zu unterstützen enge zusammenarbeit mit it-ingenieuren an den standorten um den datenaustausch zu gewährleisten ihr profil erfolgreich abgeschlossenes master- oder diplomstudium im bereich betriebswirtschaftslehre wirtschaftsinformatik wirtschaftsingenieurwesen naturwissenschaften oder in einem ähnlichen feld mindestens fünf jahre berufserfahrung im prozesswissen der pharmazeutischen industrie / regulierte umgebung (gxp gamp 5 21 cfr part 11 eudralex vol 4 annex 11) expertenwissen in gs1 standards / epcis expertenwissen zur aktuellen gesetzgebung im bereich der pharma-serialisierung für die zielmärkte wie beispielsweise eu russland us korea oder saudi-arabien expertenwissen und praktische erfahrungen mit drucksystemen (thermal inkjet laser thermo-transfer) vision systemen rfid kodierung sowie technologien zum originalitätsverschluss expertenwissen zu produktions- supply-chain- oder logistikprozessen mit fokus auf serialisierung / track & trace in der pharmaindustrie expertenwissen zur architektur von serialisierungs-systemen (isa-95 ebenen 0-4) sowie des supply-chain netzwerks gute kenntnisse der itil prozesse (fehler- / problem- / änderungsmanagement) - bevorzugt mit zertifizierung (itil v3 foundation)  fundiertes systemwissen und praktische erfahrungen in der konfiguration dem betrieb sowie in der fehlerbeseitigung von serialisierungssystemen (isa-95 ebenen 3-2) z b von mettler-toledo / pce und optelvision praktische erfahrungen in der konfiguration dem betrieb sowie in der fehlerbeseitigung von druck-anlagen in serialisierungssystemen (isa-95 ebene 1) z b von wolke allen autolabel und zebra mindestens drei jahre erfahrungen in projekten in leitenden funktionen - bevorzugt mit zertifizierung (pmi pmp ipma level c/b prince ii practitioner / professional) starke präsentations- konfliktlösungs- und verhandlungsfähigkeiten erfahrung in der arbeit mit globalen teams lieferanten und matrixorganisationen fließende englisch- und deutschkenntnisse reisebereitschaft jetzt bewerben per e-mail senden drucken auf einen blick karrierelevel: berufserfahrene berufsfeld: entwicklung / konstruktion projektmanagement sonstige logistik informationstechnologie arbeitsverhältnis: unbefristete anstellung / vollzeit unternehmensbereich: standort: oberursel / hessen bewerbungsfrist: keine - wir freuen uns auf ihre bewerbung jetzt bewerben per e-mail senden drucken ihr kontakt teresa martin gmbh bad homburg kennziffer 34368 über karriere mit sinn: mehr als 270000 menschen auf allen kontinenten arbeiten bei daran immer bessere medizin für immer mehr menschen anzubieten unsere eigenständigen unternehmensbereiche medical care helios und vamed bieten ein breites spektrum an produkten und dienstleistungen im gesundheitssektor bei uns haben sie die chance mit ihrer karriere einen unterschied zu machen - und teil unserer beeindruckenden wachstumsgeschichte zu werden karrierede de   was für spricht: eine unternehmenskultur für "unternehmer im unternehmen" in der sie sehr schnell verantwortung übernehmen können weitere gründe   unsere leistungen: gewinnorientierte erfolgs­beteil­igung langzeit­konten für ihre zukunftspläne und weitere leistungen die den individuellen bedürfnissen gerecht werden weitere leistungen ihr kontakt teresa martin gmbh bad homburg kennziffer 34368 -de karrierelevel: berufserfahrene berufsfeld: entwicklung / konstruktion projektmanagement sonstige logistik informationstechnologie arbeitsverhältnis: unbefristete anstellung / vollzeit unternehmensbereich: standort: oberursel / hessen bewerbungsfrist: keine - wir freuen uns auf ihre bewerbung über mehr als 270000 menschen auf allen kontinenten arbeiten bei daran immer bessere medizin für immer mehr menschen anzubieten unsere eigenständigen unternehmensbereiche medical care helios und vamed bieten ein breites spektrum an produkten und dienstleistungen im gesundheitssektor bei uns haben sie die chance mit ihrer karriere einen unterschied zu machen - und teil unserer beeindruckenden wachstumsgeschichte zu werden karrierede de was für spricht: eine unternehmenskultur für "unternehmer im unternehmen" in der sie sehr schnell verantwortung übernehmen können weitere gründe unsere leistungen: gewinnorientierte erfolgs­beteil­igung langzeit­konten für ihre zukunftspläne und weitere leistungen die den individuellen bedürfnissen gerecht werden weitere leistungen

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61440 Oberursel (Taunus)

12.11.2019

Ingenieur, Techniker

Project Manager (m/f/d) with focus on public financial management

Project Manager (m/f/d) with focus on public financial management GOPA mbH Bad Homburg Identify and develop project acquisition strategies at an early stage; manage and coordinate the acquisition process; prepare Expressions of Interest and technical proposals, recruit staff and negotiate fees, identify consortium partners;... placing people at the heart of development implementing diverse projects in transition and developing countries and thus contributing to a "better tomorrow" is our business with a turnover of eur 70 million and 150 permanent staff members we consultants are one of the leading consulting companies in the field of international cooperation for more than 50 years we have been successfully implementing projects on behalf of national and international institutions for example the deutsche gesellschaft für internationale zusammenarbeit (giz) the kreditanstalt für wiederaufbau (kfw) and the european union (eu) topics are manifold ranging from the improvement of education for the young through public administration reform and the support of democratisation to measures of climate change adaptation project manager (m/f/d) with focus on public financial management to start as soon as possible in our governance and economic development department in bad homburg (near frankfurt am main) as project manager you will be responsible both for the acquisition of new projects and for the implementation and the financial and technical backstopping of on-going projects especially in the field of public financial management besides the work in our headquarters you will travel abroad regularly for fact finding and backstopping missions as well as for short-term expert assignments your tasks identify and develop project acquisition strategies at an early stage  manage and coordinate the acquisition process prepare expressions of interest and technical proposals recruit staff and negotiate fees identify consortium partners draft proposals for public financial management projects funded by different donors organize and lead fact-finding missions to the recipient countries  provide technical and financial management (backstopping) of on-going projects coordinate and monitor the project activities on site monitor the project progress ensure the compliance with formal specifications and procedures supervise and manage project staff and resources prepare and finalize project reports  contribute to the acquisition strategy of the governance and economic development department and the further development of the department's portfolio what we offer continuous investment in your development an international working environment and colleagues who enjoy working together mixing competence with the right amount of humour and who are looking forward to having you in the team short communication and decision making processes and a living "open doors" culture across all company levels the possibility to actively contribute to the future success of the department and extend its regional portfolio free rmv job ticket job bike our own cantine your profile relevant academic degree (master) preferably in the field of economics fluent written and spoken english and french german language skills are an asset excellent analysis synthesis and drafting skills proven experience in the conception / drafting / acquisition and especially in the preparation of bids for calls for tenders and implementation of donor-funded projects relevant experience in business development (as consultant or as manager) and budget / financial management of projects or organisations experience in the fields of international cooperation and development in projects funded by bilateral and multilateral donors as well as knowledge of the competition in the development cooperation related consultancy market are considered as strong assets sound user knowledge of ms office package work experience abroad in developing countries is considered as a strong asset experience (at least over 2 years) of donor procedures and requirements esp eu and giz is considered as a strong asset have we sparked your interest for more if so we look forward to receiving your application stating your earliest possible commencement date and salary expectations consultants - personnel - hindenburgring 18 | 61348 bad homburg personnel@de wwwde

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61348 Bad Homburg (Höhe)

12.11.2019

Ingenieur, Techniker

Project Manager Finance (m/f/d)

Project Manager Finance (m/f/d) GOPA mbH Bad Homburg vor der Höhe You will support the development of financial proposals at tender stage; will ensure the financial project set-up in the project country and in headquarters; will exchange with clients, beneficiaries, consortium partners and experts during project;... placing people at the heart of development implementing diverse projects in transition and developing countries and thus contributing to a "better tomorrow" is our business with a turnover of eur 70 million and 150 permanent staff members we consultants are one of the leading consulting companies in the field of international cooperation for more than 50 years we have been successfully implementing projects on behalf of national and international institutions for example the deutsche gesellschaft für internationale zusammenarbeit (giz) the kreditanstalt für wiederaufbau (kfw) and the european union (eu) topics are manifold ranging from the improvement of education for the young through public administration reform and the support of democratisation to measures of climate change adaptation mbh is looking for a project manager finance (m/f/d) to start as soon as possible in our governance and economic development department in bad homburg (near frankfurt am main) as project manager finance you will be responsible both for the acquisition of new projects and for the implementation and the financial backstopping of on-going projects in the field of governance and economic development besides the work in our headquarters you will travel abroad regularly for project set-ups and for backstopping missions and short-term expert assignments your tasks you will support the development of financial proposals at tender stage you will ensure the financial project set-up in the project country and in headquarters you will exchange with clients beneficiaries consortium partners and experts during project implementation you will be contracting experts and local staff and you are responsible for processing their invoices you will ensure compliance of project procedures according to and client specifications you will be preparing the invoices to the client (including expenditure verification audits) you will undertake project missions with the aim of measuring project progress and supporting the project team on site you will ensure a proper financial closure of projects what we offer the opportunity to focus on your field of expertise (financial management of development projects worldwide) an international working environment and colleagues who enjoy working together mixing competence with the right amount of humour and who are looking forward to having you in the team the possibility to actively contribute to the future success of the department and extend its regional portfolio short communication and decision making processes and a living "open doors" culture across all company levels free rmv job ticket job bike our own cantine your profile relevant academic degree (business administration or equivalent) or a commercial training degree with a financial background business fluent in english and fluent in either french or spanish german language skills are an asset strong analytical skills regarding budget planning project implementation and budget monitoring sound user knowledge of ms office package knowledge of an erp system is an asset relevant experience in the financial and administrative management of (development) projects required  high interest in figures and the constant improvement of department results experience of donor procedures and requirements eg eu and giz is considered as a strong asset

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61348 Bad Homburg (Höhe)

12.11.2019

Recht, Finanzen, Steuern

Key Account Manager (m/w/d) Consumer Electronics

Flip4 GmbH Human Resources Industriestraße 21, 61381 Friedrichsdorf Prozess, Qualität, Qualitätmanager, Prozessoptimierer, Prozesslenkung, Kundenservice, Ansprechpartner, Leiter, Berater, Kundenbetreuung, Kundenberatung, Lieferantenkontakt, Lieferantenkommunikation, Ausbau Geschäftsbeziehungen, Development, strategische Vertriebsaktivitäten, Vertrieb, Konditionen, Angebotserstellung, Auftragsbearbeitung, Auftragsabwicklung Abwicklung, Bearbeitung, Kundenzufriedenheit, analysieren, Analyse, Marktpotenzial, Preispotenzial, Wirtschaftswissenschaften, Wirtschaft, Kaufmann Prozess, Qualität, Qualitätmanager, Prozessoptimierer, Prozesslenkung, Kundenservice, Ansprechpartner, Leiter, Berater, Kundenbetreuung, Kundenberatung, Lieferantenkontakt, Lieferantenkommunikation, Ausbau Geschäftsbeziehungen, Development, strategische Vertriebsaktivitäten, Vertrieb, Konditionen, Angebotserstellung, Auftragsbearbeitung, Auftragsabwicklung Abwicklung, Bearbeitung, Kundenzufriedenheit, analysieren, Analyse, Marktpotenzial, Preispotenzial, Wirtschaftswissenschaften, Wirtschaft, Kaufmann Key Account Manager (m/w/d) Consumer Electronics Festanstellung Vollzeit Flip4 GmbH Friedrichsdorf Elektronik,Einzelhandel Business Development,Verkauf, Vertrieb,Account Management Kaufmännisch/Handel allgemein Festanstellung Vollzeit Mit Berufserfahrung Wir sind Marktführer im Bereich Ankauf und Verkauf von gebrauchter Unterhaltungs­elektronik und sind mit ca. 70 Mitarbeiterinnen und Mitarbeitern in Deutschland und 7 weiteren Ländern vertreten.

61381 Friedrichsdorf

13.11.2019

Verwaltung, Assistenz

Quality Officer GSMART (m/w/d)

KG Friedrichsdorf Durchführung der Qualitätssicherung in Bezug auf System- und Software-Engineering-Aktivitäten im Projekt; Kontrolle und Überwachung der Konformität mit dem GSMART-Prozess; Teilnahme an Qualitätskontrollen;... quality officer gsmart (m/w/d) für unseren standort in friedrichsdorf (hessen) diese herausforderungen erwarten sie: durchführung der qualitätssicherung in bezug auf system- und software-engineering-aktivitäten im projekt kontrolle und überwachung der konformität mit dem gsmart-prozess teilnahme an qualitätskontrollen in technischen überprüfungen und moderator von technical reviews schnittstelle zum kunden im bereich automotive spice coaching der r&d quality officer in automotive spice vorbereitung und abstimmung von internen organisationsbewertungen vorbereitung der oem-projektbewertungen (aspice) und durchführung von self-assessments mit den projektteams verwaltung von bewertungen und audits von externen sw-lieferanten identifizierung und umsetzung von lessons learned und best practices sind sie bereit dafür abgeschlossenes technisches hochschulstudium 2-3 jahre erfahrung in der anwendung von automotive spice (cmmi ist vergleichbar) erfahrung im softwareentwicklungsprozess methoden der systemtechnik und testtechniken erfahrung in der embedded sw/sys-entwicklung (automotive-erfahrung ist von vorteil) erfahrung in interviewtechniken assessoren- und assessmentkenntnisse zertifikat "aspice competent assessor" wünschenswert soft skills: sehr gute kommunikative- und koordinative techniken überzeugungskraft sehr gute englischkenntnisse deutschkenntnisse von vorteil : das sind wir s technologische expertise gepaart mit s globaler präsenz und know-how in bordelektronik ermöglicht es automobilherstellern lösungen für neue telematiksysteme im fahrzeug anzubieten diese erwecken dank schnellem und zuverlässigem datenaustausch im fahrzeug das "connected car" zum leben auch stellen sie die in diesem wachstumsmarkt benötigte hochgeschwindigkeitskonnektivität und cybersicherheit bereit - insbesondere mit produkten die fahrzeuge untereinander oder mit der infrastruktur verbinden und die bereits mit dem mobilen breitbanddienst lte-advanced (4g+) und höher kompatibel sind" jetzt bewerben haben wir ihr interesse geweckt dann sollten wir uns kennen lernen bitte senden sie uns ihre vollständigen bewerbungsunterlagen mit lebenslauf unter angaben ihres frühest möglichen eintrittstermins und ihre gehaltsvorstellung sie haben fragen zur stelle frank achstetter telefonisch unter +49 (0) 7142 73 24 71 gmbh strasse 1 74321 bietigheim-bissingen - germany

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61381 Friedrichsdorf

12.11.2019

Ingenieur, Techniker

IT-Administrato​r (m/w/d)

Höhe Für Rückfragen stehen Ihnen der Leiter des Fachbereiches Informations- und Technologieservice – Herr Falkenstein (06172/9991600) und der Leiter des Fachbereiches Personalservice – Herr Sauer (06172/9991100) sehr gerne zur Verfügung. www.hochtaunuskreis.de IT-Administrator (m/w/d) Festanstellung Vollzeit Kreisausschuss des Hochtaunuskreises Bad Homburg Anwendungsarchitekt Anwendungsentwickler Anwendungsprogrammierer Architekt Aschaffenburg Bachelor Bash Berufe Bingen Builder Butzbach C++ Crack Darmstadt Design Developer Dipl Diplom Elektrotechnikingenieur Embedded Eng Engineer Engineering Entwickler Entwicklung FPGA FPGAs Fachinformatiker Frankfurt Gießen Hanau Hardwareentwickler Hessen I2C IHK IT Informatik Informationstechnologe Informationstechnologie Ingelheim Ingenieur Intelligenz JavaScript Junior KI Linux Linuxspezialist Main Mainz Mannheim Master Mess Microcontroller Mikroc Mikrocontroller Projektmanager Rockstart Sc Gesundheit & soziale Dienste Netzwerkadministration,Systemadministration,Öffentlicher Dienst Fachinformatiker/-in,Systeminformatiker/-in Festanstellung Vollzeit Berufseinsteiger Die Pflege, Erforschung und Vermittlung der Regionalgeschichte des Taunus ist eine wesentliche Säule der kulturellen Aktivitäten des Hochtaunuskreises.

61348 Bad Homburg (Höhe)

13.11.2019

IT, TK, Software

Manager Regulatory Affairs - Business Unit Parenteral Nutrition, Keto-Analogues and Standard I.V. Fluids (m/w/d)

/ career with a purpose / is a global healthcare company that specializes in lifesaving medicines and technologies for infusion transfusion and clinical nutrition our products and services are used to help care for critically and chronically ill patients manager regulatory affairs - business unit parenteral nutrition keto-analogues and standard iv fluids (m/w/d) job description regulatory responsibility for the standard iv fluids over the life-cycle of the products of the bu pn keto-analogues and iv fluids including: compilation and publishing of any kind of registration dossiers (nda variation renewal) in close cooperation with the respective involved departments generation of module 1 documents review of module 2 and 3 documents conduction of any kind of european registration procedures provision of registration renewal and variation documents to affiliates worldwide (besides usa) processing of deficiency letters in a timely manner (european and national submissions) development of regulatory strategies for new applications and maintenance activities conduction and co-ordination of maintenance submissions eg variations renewals use of electronic submission pathways (eg cesp) participation in global and regional/local registration projects within our international network support of local affiliates for any kind of requests support of regional regulatory affairs correspondence with national competent authorities (during procedures or in during the submission preparation) use of internal document management system and publishing system (ectd manager) use of the regulatory affairs database (regtrack) job requirements university degree ideally in chemistry biochemistry pharmacy biology or a related field 4 or more years of professional experience in national and international regulatory affairs scientific and technical experience for pharmaceutical product development and life cycle management knowledge of legislation for medical devices beneficial experience in regulatory submission tools (ectd manager) and electronic submission pathways well-organized team minded solution orientated way of working good knowledge in ms office and general affinity to work with regulatory databases and document management systems willingness to continuously develop regulatory expertise and areas fluent in english and german knowledge of another foreign language desirable strong communication and presentation skills ability to adapt to changing circumstances experience in intercultural project teams and willingness to travel internationally apply now send via email print this page at a glance career level: professional experienced job category: regulatory affairs / drug safety working condition: permanent contract / full-time business segment: location: bad homburg / hessen closing date for applications: none - we look forward to your application apply now send via email print this page your contact teresa martin gmbh bad homburg ref number: 34682 about career with a purpose: over 270000 people across the globe work at to provide better medicine for more people our independent business segments medical care helios and vamed offer a wide spectrum of products and services in the health sector we offer you the opportunity to make a difference with your career - and to become part of our impressive growth story careercom com   one of ' strengths: our corporate culture for "entrepreneurs in an enterprise" where you can quickly take on responsibility more reasons   the benefits we offer: profit-sharing long-term accounts for your future plans and other benefits which meet individual needs more benefits your contact teresa martin gmbh bad homburg ref number: 34682 -com career level: professional experienced job category: regulatory affairs / drug safety working condition: permanent contract / full-time business segment: location: bad homburg / hessen closing date for applications: none - we look forward to your application about over 270000 people across the globe work at to provide better medicine for more people our independent business segments medical care helios and vamed offer a wide spectrum of products and services in the health sector we offer you the opportunity to make a difference with your career - and to become part of our impressive growth story careercom com one of ' strengths: our corporate culture for "entrepreneurs in an enterprise" where you can quickly take on responsibility more reasons the benefits we offer: profit-sharing long-term accounts for your future plans and other benefits which meet individual needs more benefits

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61348 Bad Homburg (Höhe)

12.11.2019

Ingenieur, Techniker

Prozess-Designe​r (w/m/d)

Höhe Für weitere Auskünfte stehen Ihnen die Leitung des Personalservices (Herr Sauer: 06172 999 1102) und die des Fachbereiches Informations- und Technologieservice (Herr Falkenstein: 06172 999 1600) gerne zur Verfügung. www.hochtaunuskreis.de Prozess-Designer (w/m/d) Festanstellung Vollzeit Kreisausschuss des Hochtaunuskreises Bad Homburg API Admin Angewandte Anwendungsbetreuer Anwendungsentwickler Applikationsentwickler Arts Aschaffenburg BA BSc Bachelor Betriebsinformatiker Betriebswirt Bingen Butzbach Darmstadt Datenbank Developer EDV Elektroniker Entwickler Fachinformatiker Fachkraft Frankfurt Gießen Hanau Hessen IT Informatik Informatikstudium Informations Ingelheim Kundenbetreuer Lösungsentwickler Main Mainz Management Manager Mannheim Netzwerk Netzwerkad Netzwerkadministrator Sc Security Sicherheit Sicherheitstechniker System Systemadministrator Systembetreuer Systemplaner Ökonom Gesundheit & soziale Dienste IT-Projektmanagement,Webdesign,Kaufleute, Verwaltung,Öffentlicher Dienst,Design Fachinformatiker/-in,IT-System-Kaufmann/-frau,Systeminformatiker/-in,Informatikkaufmann/-frau Festanstellung Vollzeit Mit Berufserfahrung Die Pflege, Erforschung und Vermittlung der Regionalgeschichte des Taunus ist eine wesentliche Säule der kulturellen Aktivitäten des Hochtaunuskreises.

61352 Bad Homburg (Höhe)

13.11.2019

IT, TK, Software

Recruiter (m/d/f)

As part of a larger team, you are also contributing towards the successful implementation of our international projects. Mission to accomplish: your tasks You analyse the project-personnel requirements of various development partners (GIZ, EU, MCC, KfW, DEZA etc.) You use a variety of recruitment methods to pre-select applicants for the right position, such as our internal expert databank, social media and active sourcing You are responsible for compiling the appropriate expert profiles, thereby demonstrating your linguistic and analytical skills You are the first point of contact for our experts – from the initial telephone conversation, to accompanying them throughout project implementation You negotiate fees & contracts You maintain and expand our network of experts Our offer The opportunity to focus on your area of expertise Technical work in a small, dynamic team Short communication and decision paths, and a living "open-door" culture at all levels Continuous investment in your further development A free job ticket Job bike Our own canteen Where your heart is: your profile You have an open-minded personality and are a strong communicator who likes to work and interact with people in different teams in an international environment You hold a relevant academic degree and first professional experience You are fluent in German, English and French (both written and spoken) You like to approach people, negotiate and agree on contractual conditions, and establish long-term working relationships Writing texts with a clear focus is one of your strengths You bring along both creativity and an eye for detail You are reliable, well organised and able to keep track of your tasks, even under high workload and with tight deadlines GOPA Consultants– Personnel –Hindenburgring 1861348 Bad Homburgpersonnel@gopa.dewww.gopa.de/en/jobs GOPA mbH www.gopa.de www.gopa.de https://files.relaxx.center/kcenter-google-postings/kc-14359/logo_google.png 2019-11-18T06:15:42.372Z FULL_TIME EUR YEAR null 2019-09-19 Bad Homburg vor der Höhe 61348 Hindenburgring 18 50.2303133 8.605877399999999 Recruiter (m/d/f) Festanstellung Vollzeit GOPA mbH Bad Homburg vor der Höhe Betriebswirt Personalbeschaffer Personalfachkaufmann Personalfachwirt Personalkaufmann Weitere: Sonstige Branchen HR, Personalwesen,Personalentwicklung,Recruiting Personaldienstleistungskaufmann / Personaldienstleistungskauffrau,Personalkaufmann/-frau Festanstellung Vollzeit Mit Berufserfahrung Vielfältige Projekte in Entwicklungs- und Schwellen­ländern umsetzen und damit zu einem „besseren Morgen“ beitragen, ist unser Geschäft.

61348 Bad Homburg (Höhe)

13.11.2019

Verwaltung, Assistenz

Manager (m/w/d) Medical Device & Drug

/ karriere mit sinn / - zukunft lebenswert gestalten für patienten weltweit jeden tag mehr als vier jahrzehnte erfahrung in der dialyse zukunftsweisende forschung weltmarktführer bei dialysetherapien und dialyseprodukten - dafür steht de 2x manager (m/w/d) device & drug as a manager (m/f/d) device & drug you will render support in complying with the requirements of the quality management system and internal quality assurance measures you will be responsible for supplier maintenance such as distributors contract manufacturers wholesalers and critical service providers within the framework of device qms / ra & drug gxp systems mehr as a manager (m/f/d) device & drug you will render support in complying with the requirements of the quality management system and internal quality assurance measures you will be responsible for supplier maintenance such as distributors contract manufacturers wholesalers and critical service providers within the framework of device qms / ra & drug gxp systems your assignments you will draft update and maintain quality assurance agreements in accordance with regulatory and statutory obligations (amwhv amg mdd/mdr am-handelsv) as well as the operational obligations such as coordination of sops validations drafting of documents with distributors contract manufacturers wholesalers and service providers maintenance and administration of a contract management database will also be a part of your daily doing as well as initiating and following-up on measures to qualify and support distributors pharmaceutical wholesalers suppliers and critical service providers you will conduct internal audits as well as external audits for service providers eg warehouses contract manufacturers or contract laboratories while preparing and monitoring annual audit plans according to device and medicinal products regulations within the department you will render support in the implementation quality assurance measures of applicable legal requirements and of service agreements your profile you have a university degree in natural sciences or equivalent and have expertise in the field of devices/ mdd / mdr / quality management systems (iso 9001/13485) / gxp experience in the field of drug and device law is a core requirement that you can easily fulfill on a personality level you will convince us if you have a goal- and process-oriented approach and can demonstrate high degree of conscientiousness and discretion your ability to work in a team as well as in an intercultural community goes without saying demonstrating your strong communication skills when communicating across all business areas is something you enjoy doing furthermore we would truly appreciate your application if you are eager to use your german and english language skills (spoken and written) your willingness to travel within the scope of projects and external audits is clearly given zusätzliche infos we have to positions to fill jetzt bewerben per e-mail senden drucken auf einen blick karrierelevel: berufserfahrene berufsfeld: qualitätsmanagement / umwelt regulatory affairs / drug safety arbeitsverhältnis: unbefristete anstellung / vollzeit unternehmensbereich: standort: bad homburg / hessen bewerbungsfrist: none - we look forward to your application jetzt bewerben per e-mail senden drucken ihr kontakt gmbh bad homburg ref number: 32474 über karriere mit sinn: mehr als 270000 menschen auf allen kontinenten arbeiten bei daran immer bessere medizin für immer mehr menschen anzubieten unsere eigenständigen unternehmensbereiche kabi helios und vamed bieten ein breites spektrum an produkten und dienstleistungen im gesundheitssektor bei uns haben sie die chance mit ihrer karriere einen unterschied zu machen - und teil unserer beeindruckenden wachstumsgeschichte zu werden karrierede de   was für spricht: eine unternehmenskultur für "unternehmer im unternehmen" in der sie sehr schnell verantwortung übernehmen können weitere gründe   unsere leistungen: gewinnorientierte erfolgs­beteil­igung langzeit­konten für ihre zukunftspläne und weitere leistungen die den individuellen bedürfnissen gerecht werden weitere leistungen ihr kontakt gmbh bad homburg ref number: 32474 karrierefmc-agde karrierelevel: berufserfahrene berufsfeld: qualitätsmanagement / umwelt regulatory affairs / drug safety arbeitsverhältnis: unbefristete anstellung / vollzeit unternehmensbereich: standort: bad homburg / hessen bewerbungsfrist: none - we look forward to your application über mehr als 270000 menschen auf allen kontinenten arbeiten bei daran immer bessere medizin für immer mehr menschen anzubieten unsere eigenständigen unternehmensbereiche kabi helios und vamed bieten ein breites spektrum an produkten und dienstleistungen im gesundheitssektor bei uns haben sie die chance mit ihrer karriere einen unterschied zu machen - und teil unserer beeindruckenden wachstumsgeschichte zu werden karrierede de was für spricht: eine unternehmenskultur für "unternehmer im unternehmen" in der sie sehr schnell verantwortung übernehmen können weitere gründe unsere leistungen: gewinnorientierte erfolgs­beteil­igung langzeit­konten für ihre zukunftspläne und weitere leistungen die den individuellen bedürfnissen gerecht werden weitere leistungen

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61348 Bad Homburg (Höhe)

12.11.2019

Medizin, Gesundheit

(Junior) Distribution Manager (m/f/d)

/ er with a purpose / - creating a future worth living for patients worldwide every day more than four decades of experience in dialysis innovative research the global leader in dialysis services and products - that is com (junior) distribution manager (m/f/d) as (junior) distribution manager (m/f/d) you will support the quality regulatory affairs & management systems (qrem) division in qualifying and assessing distributors suppliers wholesalers and critical service providers in the pharmaceutical and device industries you will be a part of a dynamic and multicultural team working on broad range of topics while expanding your knowledge and bringing your skills to bear more send via email print this page at a glance er level: graduates job category: regulatory affairs / drug safety working condition: permanent contract / full-time business segment: location: bad homburg / hessen closing date for applications: none - we look forward to your application apply now send via email print this page your contact gmbh bad homburg ref number: 35793 about er with a purpose: over 270000 people across the globe work at to provide better medicine for more people our independent business segments kabi helios and vamed offer a wide spectrum of products and services in the health sector we offer you the opportunity to make a difference with your er - and to become part of our impressive growth story ercom com   one of ' strengths: our corporate culture for "entrepreneurs in an enterprise" where you can quickly take on responsibility more reasons   the benefits we offer: profit-sharing long-term accounts for your future plans and other benefits which meet individual needs more benefits your contact gmbh bad homburg ref number: 35793 erfmc-agcom er level: graduates job category: regulatory affairs / drug safety working condition: permanent contract / full-time business segment: location: bad homburg / hessen closing date for applications: none - we look forward to your application about over 270000 people across the globe work at to provide better medicine for more people our independent business segments kabi helios and vamed offer a wide spectrum of products and services in the health sector we offer you the opportunity to make a difference with your er - and to become part of our impressive growth story ercom com one of ' strengths: our corporate culture for "entrepreneurs in an enterprise" where you can quickly take on responsibility more reasons the benefits we offer: profit-sharing long-term accounts for your future plans and other benefits which meet individual needs more benefits

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61348 Bad Homburg (Höhe)

12.11.2019

Vertrieb, Verkauf

IT-Anwendungsma​nager (m/w/d)

deutsche-leasing.com Mehr im Blick IT-Anwendungsmanager (m/w/d) Festanstellung Vollzeit Deutsche Leasing AG Bad Homburg BA Bachelor Dipl Diplom IT Inf Inform Informatiker Informationstechnik Kommunikationsinformatik Master Programmierer Science Spezialist Wirt Wirtsch Wirtschaftsinformatiker of Bank & Finanzdienstleistung IT, Softwareentwicklung Festanstellung Vollzeit Mit Berufserfahrung Die Experten der Deutschen Leasing machen das Mögliche machbar – ob Leasing, Mietkauf, Investitionskredite oder weitere Finanzierungslösungen sowie ergänzende Services.

61352 Bad Homburg (Höhe)

13.11.2019

IT, TK, Software

(Junior) Audit Manager (m/f/d) limited fixed-term contract

/ er with a purpose / - creating a future worth living for patients worldwide every day more than four decades of experience in dialysis innovative research the global leader in dialysis services and products - that is com (junior) audit manager (m/f/d) limited fixed-term contract to ensure the high-quality standards of our products in legal and regulatory terms our audit team conducts annual audits of our suppliers distributors and service providers etc as (junior) audit manager (m/f/d) you will support the audit team not only in planning and carrying out audits but also in establishing maintaining and monitoring the quality management system for devices and pharmaceuticals in particular regarding regulatory requirements as part of the team you will have a broad scope of responsibility in which you can enhance your skills and work independently more *due to parental leave this vacancy is on a limited fixed-term contract*                      contract duration:  april 15 2023    apply now send via email print this page at a glance er level: graduates job category: regulatory affairs / drug safety working condition: temporary contract / full-time business segment: location: bad homburg / hessen closing date for applications: none - we look forward to your application apply now send via email print this page your contact gmbh bad homburg ref number: 35794 about er with a purpose: over 270000 people across the globe work at to provide better medicine for more people our independent business segments kabi helios and vamed offer a wide spectrum of products and services in the health sector we offer you the opportunity to make a difference with your er - and to become part of our impressive growth story ercom com   one of ' strengths: our corporate culture for "entrepreneurs in an enterprise" where you can quickly take on responsibility more reasons   the benefits we offer: profit-sharing long-term accounts for your future plans and other benefits which meet individual needs more benefits your contact gmbh bad homburg ref number: 35794 erfmc-agcom er level: graduates job category: regulatory affairs / drug safety working condition: temporary contract / full-time business segment: location: bad homburg / hessen closing date for applications: none - we look forward to your application about over 270000 people across the globe work at to provide better medicine for more people our independent business segments kabi helios and vamed offer a wide spectrum of products and services in the health sector we offer you the opportunity to make a difference with your er - and to become part of our impressive growth story ercom com one of ' strengths: our corporate culture for "entrepreneurs in an enterprise" where you can quickly take on responsibility more reasons the benefits we offer: profit-sharing long-term accounts for your future plans and other benefits which meet individual needs more benefits

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61348 Bad Homburg (Höhe)

12.11.2019

Vertrieb, Verkauf

Projektmanager (m/w/d) Infrastruktur und Client-Services International

deutsche-leasing.com Mehr im Blick Projektmanager (m/w/d) Infrastruktur und Client-Services International Festanstellung Vollzeit Deutsche Leasing AG Bad Homburg BA Bachelor Dipl Diplom IT Inf Inform Informatiker Informationstechnik Kommunikationsinformatik Master Programmierer Sc Science Spezialist Wirt Wirtsch Wirtschaftsinformatiker of Bank & Finanzdienstleistung Projektmanagement Festanstellung Vollzeit Mit Mitarbeiterverantwortung Die Experten der Deutschen Leasing machen das Mögliche machbar – ob Leasing, Mietkauf, Investitionskredite oder weitere Finanzierungslösungen sowie ergänzende Services.

61352 Bad Homburg (Höhe)

13.11.2019

Verwaltung, Assistenz

Senior Manager (w/m/d) IT-Sales - Schwerpunkt D/A/CH

Don’t apply for just any job, apply for the job you deserve! OTRS ist nicht nur als Software verlockend, auch unsere Karrierechancen können sich sehen lassen! Als Dienstleister und Hersteller für das weltweit führende Open Source-System OTRS suchen wir Verstärkung. Wir bieten: Als Senior Manager (w/m/d) IT-Sales bist du Teil eines internationalen Teams und begleitest vertriebsseitig OTRS-Kundenprojekte vom Erst­kontakt bis zum Vertragsabschluss.

61440 Oberursel (Taunus)

13.11.2019

IT, TK, Software

Mitarbeiter (m/w/d) für die IT-Fachstelle des Fachbereichs 40.00 Schule und Betreuung

Der Kreisausschuss des Hochtaunus­kreises sucht zum nächst­mög­lichen Zeit­punkt einen für die IT-Fachstelle des Fachbereichs 40.00 Schule und Betreuung. Das Aufgabengebiet umfasst insbesondere...

61352 Bad Homburg (Höhe)

13.11.2019

IT, TK, Software

Teacher Happiness Manager (w/m/d) Customer Support

das digitale Zeitalter an Schulen einzuläuten, und die Möglichkeiten des digitalen Lernens zu realisieren. Snappet ist europaweit der führende Anbieter für das digitale Lernen. Wir bieten Komplettsysteme aus Hardware, Software und vielfältigen Lerninhalten. Lehrer an über 3.000 Schulen vertrauen darauf. Täglich bearbeiten Schüler mehr als 10 Millionen Aufgaben. Snappet wurde mehrfach ausgezeichnet, u.a. mit dem Deutschen Bildungsmedien-Preis.

61462 Königstein (Taunus)

13.11.2019

Verwaltung, Assistenz

SALES MANAGER (m/w/d) Digitaler Medien

Spannende Herausforderung in einem dynamischen Umfeld mit gesellschaftlicher Relevanz Gesunde Work-Life-Balance durch flexible Arbeitszeiten und Homeoffice-Modelle Fragen zu dieser Position beantwortet Ihnen gern: Benjamin Liese, Telefon 061 74 / 63 988 56 Ihre vollständigen Bewerbungsunterlagen senden Sie bitte ausschließlich per E-Mail an benjamin.liese@snappet.de Snappet GmbH, Altkönigstraße 7, 61462 Königstein im Taunus, www.snappet.de SALES MANAGER (m/w/d) Digitaler Medien Festanstellung Vollzeit Snappet GmbH Königstein im Taunus IT-Software,IT-Hardware,Bildung & Training Kaufleute, Verwaltung,Verkauf, Vertrieb Kaufmännisch/Handel allgemein Festanstellung Vollzeit Berufseinsteiger Snappet ist europaweit der führende Anbieter für das digitale Lernen. Wir bieten Komplettsysteme aus Hardware, Software und vielfältigen Lerninhalten.

61462 Königstein (Taunus)

13.11.2019

Verwaltung, Assistenz

Stellvertretend​e Fachbereichslei​tung (m/w/d) für den Fachbereich Bauaufsicht

Das Aufgabengebiet umfasst insbesondere folgende Schwerpunkte: Stellvertretende Fachbereichsleitung Fachliche/technische Unterstützung des Fachbereichsleiters und Mitarbeit bei Organisationsentwicklung, Digitalisierung und Klärung grundlegender baurechtlicher/bauaufsichtlicher Themen Technische Unterstützung und Beratung im ordnungsbehördlichen Verfahren Begleitung/Betreuung von Bauvorhaben von besonderer Komplexität und Bedeutung Überwachung und Verwirklichung der öffentlichen Sicherheit und Ordnung bei Gebäuden, sonstigen baulichen Anlagen und Grundstücken im zugewiesenen Bezirk Sachbearbeitung in allen Aufgaben der Bauaufsichtsbehörde Wir erwarten: Da die Bewerber (m/w/d) für diese Stelle die erforderliche Eignung, Befähigung und Sachkenntnis besitzen müssen, erwarten wir ein abgeschlossenes Studium als Diplom-Ingenieur (w/m/d) / den Abschluss Bachelor of Engineering der Fachrichtung Bauingenieurwesen (Hochbau) oder der Fachrichtung Architektur. Wünschenswert ist ein Masterabschluss. Bewerber (m/w/d), die aufgrund gleichwertiger Fähigkeiten und ihrer Erfahrung bereits entsprechende Tätigkeiten ausüben, werden ebenfalls berücksichtigt.

61348 Bad Homburg (Höhe)

13.11.2019

Architektur, Bauwesen

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